După declarația despre anularea și sistarea zborurilor, pasagerii Air Moldova au inundat oficiul, dar și poștă electronică a companiei, cu cererea de a li se întoarce banii pentru biletele procurate. Ieri, compania a dat un răspuns pentru toți oamenii.

„Cu referire la sistarea zborurilor și vânzărilor de bilete, compania aeriană Air Moldova vine cu următoarele precizări:

Zborurile au fost sistate în perioada 2 mai 2023 până la data de 15 mai 2023.

Pasagerii ai căror zboruri au fost anulate, au primit o notificare despre anulare pe adresa de email, introdusă la procurarea biletului. În acest caz pasagerul poate solicita rambursarea integrală al costului biletului, urmând instrucțiunile primite pe adresa email.

Pasagerii care nu au primit o notificare despre anularea zborului, pot solicita rambursarea costului biletului conform regulilor tarifului.

Stimați pasageri, din cauza modificărilor de orar și zborurilor anulate, în adresa companiei au fost expediate un număr considerabil de solicitări.

Compania aeriană Air Moldova regretă incomodițățile create, dar vă asigură că toate solicitările dumneavoastră sunt în procesare. Vă rugăm să nu dublați solicitările expediate anterior.

Din cauza suprasolicitării procesarea scrisorilor dvs. durează mai mult timp decât de obicei.
În același timp, vă asigurăm că absolut toate solicitările vor avea un răspuns și cazul fiecărui pasager va fi soluționat.

Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.

Odată cu acceptarea de către instanță a cererii de restructurare accelerată, compania Air Moldova va relua operarea zborurilor și comercializarea biletelor.”

sursa