Primăria municipiului Chișinău începe implementarea programelor E-management și E-petiții. Depsre aceasta a anunțat edilul capitalei Ion Ceban.
Potrivit acestuia, de astăzi corespondența oficială și petițiile depuse de cetățeni vor fi gestionate prin platformele informaționale e-Management și e-Petiții, sistem de examinare a petiției în format electronic fără hârtie.
„Totodată, e de menționat că în cadrul Primăriei Chișinău s-a deschis Ghișeul Unic, unde sunt deservite persoanele fizice și cele juridice. La același ghișeu pot fi depuse cereri pentru obținerea actelor permisive în domeniul construcțiilor (care sunt perfectate de Direcția generală arhitectură, urbanism și relații funciare), după care vor fi recepționate tot aici. Pe parcurs va fi posibil și un alt sistem electronic „e-Arhiva”, care va include istoricul funcționalității primelor 2 platforme: e-Management și e-Petiții.
Odată cu lansarea platformelor e-Management și e-Petiții, munca angajaților de profil va fi mai bine organizată, respectiv, serviciile prestate către populație vor fi mai calitative. Personalul care implementează sistemele menționate a fost instruit de către Î. S. Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) și I. P. Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică (STISC)”, a precizat edilul.
Ceban a mai punctat că timp de 6 luni, activitățile pe platformele e-management și e-Petiții vor fi în stadiu de testare.