Campania „Milionar în Pași” a Loteriei Naționale s-a încheiat sâmbătă, 14 decembrie, odată cu Milionar în Pași Run, cursă la care au participat aproape 100 de alergători.
Oaspeții de onoare ai evenimentului au fost primarul municipiului Chișinău, Ion Ceban, directorul NGM Company SRL, partenerul privat al al Loteriei Naționale, Plamen Milanov și ultramaratonistul moldovean, Iulian Bercu, care este și ambasadorul campaniei Milionar în Pași.
„Inițiativa #milionarînpași a demonstrat încă o data că această comunitate de alergători este una unită și că societatea este receptivă față de inițiativele care promovează un mod activ de viață. Autoritățile locale sunt deschise spre parteneriate cu toate companiile private în domeniul promovării acțiunilor sociale, în special modul activ de viața”, a declarat Ion Ceban, salutând astfel inițiativa #milionarînpași.
Iar Plamen Milanov, directorul NGM Company SRL, și-a reconfirmat deschiderea față de o eventuală conlucrare cu autoritățile locale în scopul susținerii inițiativelor sănătoase și care îi vizează, la modul direct, pe cei care promovează valorile unui mod sănătos de viață.
”Inițial, am sperat să adunăm, împreună, un milion de pași. Iar faptul că obiectivul a fost depășit de peste 10 ori, arată că astfel de inițiative sunt apreciate de societate. Planurile noastre pentru anul care vine sunt să susţinem amatorii de sport. Asta este una dintre priorităţile Loteriei Naţionale. Noi vom fi mereu alături”, a spus Plamen Milanov.
În cadrul evenimentului, câștigătorul premiului mare, pus la bătaie în campania Milionar în Pași, Eugen Culbaba, a intrat în posesia unui smartwatch multisport de la Garmin Moldova. Postarea care i-a purtat noroc lui Eugen a fost făcută de acesta pe Facebook, pe 17 noiembrie, în grupul RunMoldova. Aceasta conținea mai multe screenshoturi, între care și unul cu 13 919 de pași: https://bit.ly/2rAN2AF.
La cursa Milionar în Pași Run au participat aproape 100 de alergători, majoritatea dintre ei fiind și participanți ai campaniei. Ei au alergat cel puțin 3 cercuri în jurul lacului din parcul Valea Morilor. Aceștia au primit tricouri din partea organizatorilor, iar la sfârșitul evenimentului au fost serviți cu ceai cald. Și scopul cursei a fost îndeplinit – peste 1 milion de pași au fost adunați, cumulativ, în cadrul evenimentului, având în vedere numărul participanților și numărul de pași făcut de aceștia în timpul alergării.
Campania Milionar în Pași a fost concepută ca proiect social, de Loteria Națională din Moldova, în scopul promovării modului activ de viață printre cetățenii țării noastre și a avut drept obiectiv transformarea sportivilor amatori, în promotori activi ai sportului pe rețelele sociale. Un alt obiectiv a fost, ca prin intermediul acestei campanii, să se creeze un val de conștientizare cu privire la importanța mișcării, printre persoanele ce duc un mod de viață sedentar.
Mecanismul participării în campanie, pentru participanți, consta în postarea screenshoturilor aplicației lor de tip steptracker, cu pașii făcuți de ei peste zi, pe Facebook și pe Instagram, pentru a etala miile sau zecile de mii de pași efectuați, în perioada 5 noiembrie – 11 decembrie, pe toată durata campaniei.
În total, de la începutul campaniei Milionar în Pași, de pe data de 5 noiembrie și până pe 14 decembrie, au fost înregistrați peste 12 Milioane de pași, echivalentul a 9144 de kilometri, sau distanța aproximativă dintre Chișinău – Mexic, sau Chișinău – Indonezia.
Amintim că Loteria Națională, împreună cu partenerul Milionar în Pași – Garmin Moldova, au mai oferit, săptămânal, în cadrul campaniei, încă 4 premii inteligente. Astfel, alți 4 participanți au fost răsplătiți anterior cu brățări inteligente, Garmin Vivosmart 4. Este vorba despre Alina Șincarenco, Alexandru Gîra, Dorian Porcescu și Constantic Levco.