Cel mai apreciat retailer de optică din România și-a deschis astăzi, 13 iulie, primul magazin la Chișinău. Showroomul Lensa se află pe strada Vlaicu Pârcălab, numărul 45. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de 160 mp și este dotat cu două cabinete optometrice. Clienții magazinului au la dispoziție aproximativ 700 de modele de ochelari de vedere și de soare de la branduri de top precum Ray Ban, Police, Furla, Tommy Hilfiger, Fossil, Vogue, Dolce & Gabbana, Ralph Lauren și altele.

Scopul Lensa este de a le pune oamenilor la dispoziție produse și servicii de optică de calitate, pentru a accentua importanța protejării vederii, a corectării dificultăților de vedere și a consultațiilor optometrice regulate. Optometriștii Lensa sunt ingineri specializați în optometrie și pot detecta semnele unei potențiale afecțiuni oculare, oferind soluții pentru prevenirea degradării vederii. În acest context, compania oferă moldovenilor posibilitatea de a-și verifica vederea gratuit, fără obligativitate de achiziție, programându-se online pe Lensa.md.

Lensa este un brand 100% românesc, dedicat excelenței și celor mai înalte standarde ale calității. Compania are o rețea de peste 50 de showroomuri în România și este în continuă expansiune. Inaugurarea primului showroom din Republica Moldova marchează prima lansare a retailerului în regiune.

„În urmă cu puțin timp, am aniversat 10 ani de existență pe piața din România și am hotărât că este un moment cheie să ducem povestea Lensa și dincolo de granițele țării. Lansarea Lensa în Republica Moldova este o promisiune puternică pe care o facem moldovenilor. Vom fi la fel de dedicați cum am fost și până acum în a schimba în bine viețile oamenilor care au nevoie să își corecteze vederea și vom veni zi de zi cu soluții și produse de calitate pentru orice nevoie vizuală”, a declarat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.

În România, în cei 10 ani de existență, Lensa a oferit românilor peste 1,1 milioane de consultații optometrice gratuite și a înregistrat 1,5 milioane de comenzi pentru aproximativ 750.000 de clienți.