Municipiul Chișinău, promovat ca destinație turistică de una dintre cele mai prestigioase publicații internaționale. Capitala a apărut pe paginile faimoasei publicații „National Geographic”, articolul despre Chișinău fiind inclus și în varianta tipărită a revistei ce este vândută în întreagă lume.

„Menționăm că pe platforma internațională „National Geographic”, Republica Moldova a fost vizibilă pentru prima și ultima dată în anul 2017, iar municipiul Chișinău n-a fost menționat niciodată ca o destinație sustenabilă, atractivă și captivantă pentru turismul internațional. Tipărirea articolului descriptiv, dedicat orașului, în această revistă, permite cititorilor să descopere Chișinăul ca o destinație nouă, trezind interesul lor față de gastronomia locală, cum ar fi bucate tradiționale și vinuri, față de cultură și evenimente, precum și vizitarea parcurilor și zonelor de agrement din Chișinău”, a declarat Ion Ceban.

Edilul a precizat că „Asigurarea activităților de promovare și mediatizare a Chișinăului drept o destinație turistică” face parte din obiectivele incluse în Strategia de dezvoltare a turismului pentru perioada 2022 – 2026 „Chișinău – capitală turistică”.