O mulțime de zboruri s-au anulat în această perioadă, lăsând în urmă oameni cu vacanțe distruse, întâlniri de business ratate, bani pierduți și numai.
Motivele pentru această situația sunt mai multe, de la grevele piloților, până la lipsa angajaților din aeroporturi. Și totuși, iată ce pot face păgubiții în această situație.
Primul pas pe care trebuie să îl facă cei păgubiți este să se adreseze companiei aeriene care a luat această decizie, notează stirileprotv.ro.
Termenul în care compania trebuie să răspundă sau să rezolve situația este de 30 de zile.
Apoi, păgubitul se poate adresa Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorilor, dacă este vorba despre un operator din Republica Moldova.
Însă primul pas, cel de a încerca de a rezolva direct cu reprezentanții companiei, este obligatoriu înainte de a apela la autoritatea de mai sus.
Plângerea la agenție se poate face online sau prin depunere personală.
Reclamația trebuie să fie însoțită de anumite dovezi: biletele de avion, dovada achiziționării, informarea privind întârzierea sau anularea zborului și răspunsul companiei la solicitarea inițială.
Această reclamație trebuie să fie însoțită de datele de contact, datele de contact ale companiei reclamate, descrierea situației și soluția dorită.