Partidul Acțiune și Solidaritate (PAS) a cheltuit în perioada 2-8 iunie, anul curent, suma de 1.239 euro doar pentru reclama pe Facebook, asta în timp ce partidul pro-prezidențial, PAS, a solicitat și în această campanie electorală pentru alegerile parlamentare anticipate, un sprijin financiar sub formă de donații, din partea cetățenilor de rând.
Astfel, conform datelor din biblioteca de reclame a Facebook, Partidul PAS a cheltuit pentru a sponsoriza postările electorale pe Facebook, în doar o săptămână de zile ( 2-8 iunie), suma de 1.239 euro, echivalentul a 26.668 de lei.
Datele sunt prezentate de biblioteca de reclame a Facebook și le puteți vedea aici.
La fel, dacă accesăm biblioteca de reclame a Facebook a celor din PAS, putem observa că în prezent, 12 reclame active, care deseori se repetă ca conținut însă au o altă destinație, rulează pe pagina oficială a partidului pro-prezidențial.
Menționăm că în suma sus-menționată nu au fost incluse și cheltuielile suportate de alte pagini de pe Facebook, care au fost utilizate pentru promovarea PAS.