Realizarea și dezvoltarea unui șir de proiecte în domeniul turismului și aprobarea Strategiei turismului a făcut mult mai cunoscută și vizibilă Capitala la nivel european și internațional. Prioritățile în acest domeniu au fost enunțate azi de candidatul MAN pentru funcția de primar al Capitalei, Ion Ceban, care a precizat că printre proiectele lansate recent se numără ”Descoperă Chișinăul mergând pe jos”, ce are ca scop promovarea culturii și turismului în sectorul Centru al mun. Chișinău.

”Noul proiect prevede 18 plăcuțe cu un QR cod, instalate pe indicatoarele unde este indicată denumirea străzilor. La momentul actual, platforma deține 171 de obiective din 18 străzi ce formează nucleul istoric al Chișinăului, zonă pe care vrem să o facem cât mai cunoscută și vizibilă”, a declarat Ion Ceban.

Candidatul MAN a vorbit și despre alte proiecte menite să atragă cât mai mulți turiști locali și străini.

”Am reușit prin parteneriat să fie distribuite materialele informative la bordul avioanelor despre locațiile turistice din Chișinău. Am lansat troleibuzul turistic și multe alte proiecte. Pentru al doilea an consecutiv, Primăria Municipiului Chișinău, este decernată în cadrul Galei Excelenței în Turism. Anul trecut am fost premiați pentru Resurse media care promovează turismul – site-ul visit.chisinau.md și Produs inovativ – Troleibuzul turistic și pentru ”Ghidul audio din municipiul Chișinău””, a mai precizat candidatul MAN, Ion Ceban.