Mai puțină matematică și istorie, dar mai multă comunicare. Deputatul PAS, Liliana Grosu, susține că astfel ar trebui să arate educația în școlile din Republica Moldova, pentru a reduce fenomenul bullying-ului. Declarația a fost făcută la un post privat de televiziune.
„Dacă vorbim de protejarea copilului de bullying sunt două etape: este prevenirea și dacă nu reușim la etapă de prevenire, să avem servicii de asistență a copiilor-victime. Acum la prevenire, am un exemplu pe care îl dau de foarte mulți ani: așa cum îl învățăm pe copil să citească, să scrie și să socotească, tot așa trebuie să îl învățăm să comunice, să-și gestioneze emoțiile, să soluționeze conflictele, să stabilească relații, să solicite ajutor. Trebuie să înțelegem cât de pregătit este sistemul educațional să dezvolte aceste competențe, cât de pregătiți sunt părinții să înțeleagă că dacă vom reduce din matematică și din istorie și geografie și vom mări din numărul de ore în care copilul să învețe să comunice unul cu altul. Deseori părintele spune faceți matematică în loc de dezvoltare personală”, a declarat Liliana Grosu.